Estee Lauder - одна з найвідоміших і продаються косметичних ліній в світі. Як і інші бренди, вона випускає продукцію, яка підходить певному колу жінок. Інноваційні технології, сучасні лабораторії, в яких працюють висококваліфіковані фахівці - це сучасність. А починала свою діяльність акула косметичного бізнесу з кухні і фамільної рецепта домашнього крему для обличчя. Як же невеликий сімейний бізнес виріс в одну з найвідоміших компаній у світі?
Історія появи бренду
Як і багато косметичні компанії початку XX століття бренд Estee Lander почав своє сходження з невеликого сімейного бізнесу і маленькою баночки крему. Перший продукт, який стала продавати подружжя Lander - крем для обличчя, виготовлений за фірмовим рецептом самої Estee Lander. В історії заснування компанії є навіть легенда, яка розповідає про те, як одна з покупців сплутала банку з кремом, що зберігається в холодильнику і заправила їй салат. У результаті - підміну помітили лише вранці, але салат, приготований з кремом від Estee Lander, сподобався всім гостям.
Основною рушійною силою майбутньої корпорації тривалий час була сама засновниця бренду Estee Lander. Її невгамовна енергія та живий розум сприяли винаходу все нових і нових маркетингових ходів, які і вивели її компанію на саму вершину косметичного бізнесу: компанія Estee Lander, за статистикою, утримує понад сорока п'яти відсотків ринку американської косметики.
Першими косметичним продуктами, випущеними в 1946 році, були: крем для жирної шкіри, очищають олія для особи, універсальний крем (той самий фірмовий рецепт) і поживну молочко. Буквально через пару років асортимент розширився тінями для вік, тушшю і пудрою. У цей же час блакитний колір упаковки стає фірмовим.
Піар від Estee Lander
Завдяки її задумом, косметика до цих пір з успіхом продається на всіх континентах. Однак саме Estee Lander приписують ідею прямих продажів, бонусних подарунків під час купівлі, безкоштовні тестери перед покупкою вподобаного товару, а також винахід, яким до цих пір користуються багато солідних бутіки: покупниця, купила декілька продуктів, отримувала цілу косметичку пробників від Estee Lander.
Крім того, на думку істориків моди, вона винайшла помаду в металевому корпусі - прототип сучасної упаковки.
З політикою розробленої засновницею компанії, бренд Estee Lander став впізнаваним більш ніж у ста двадцяти країнах, відкрив понад десяти тисяч магазинів і зайняв близько п'ятдесяти відсотків ринку косметики США.
Косметика Estee Lander в XXI столітті
Сьогодні Estee Lander - одна з найвідоміших компаній, що випускають косметику класу «люкс». Спеціалізацією бренду є засоби по догляду за шкірою обличчя. При цьому косметичний концерн Estee Lander за останні двадцять років заснував сімнадцять брендів, найвідоміші з яких: Origins, Estee Lauder, Маc, Clinique, Bobbi Brown, Aramis, La Mer. Кожен з них спеціалізується на виробництві певного виду косметичної продукції. Не в приклад багатьом сімейним бізнесам, компанію до цих пір очолює представник родини - внучка Estee Lauder.
Продукція компанії включає в себе декоративну косметику, засоби, професійно доглядають за шкірою, а також парфумерну лінію.
З усього різноманіття косметичних засобів найбільшим нарікань піддається денний і нічний крем серії Time Zone, який, за словами покупниць, має надто жирною текстурою, що ускладнює швидке вбирання. На обличчі в результаті утворюється маска, яку хочеться якомога швидше змити водою. Декоративна косметика подобається далеко не всім покупцям. Однак найчастіше це невдоволення викликає класична палітра відтінків, які, на прорахунків маркетологів, в принципі не використовується російськими жінками.
Матуюча пудра Estee Lauder - ще один продукт, який викликав неоднозначну реакцію. Багато хто відзначає ефект скочування частинок продукту в дрібних мімічних зморшках біля очей.
В іншому: покупниці хвалять текстуру помади і дивовижні об'ємні частинки в блиску, який тримається тривалий час. Крім того, практично всі жінки, які використовували багатоступеневу систему очищення обличчя, в один голос говорять про високу якість і дійсно вираженому ефекті.
Вихід у світ від Estee Lauder
Реклама продукції Estee Lauder завжди проходить з великим розмахом: на презентації запрошуються найкрасивіші моделі, які представляють новинки. Однією з перших запрошених була топ-модель Віллоу Бей, потім обличчям компанії вибрали американську супермодель Пауліну Поріжкову, а актриса Елізабет Херлі і зараз представляє компанію. Косметику Estee Lauder за краще використовувати Каролін Мерфі, Лія Кебеде, Гвінет Пелтроу (яка погодилася стати обличчям компанії в 2005 році), а також Джессіка Альба.
Креми, пудра, помади, тіні, туш і так далі - все це область впливу модної косметичної компанії. Незважаючи на багатомільярдні доходи, бренд не зупиняється на досягнутому. Співробітники дослідницького підрозділу щорічно, використовуючи найсучасніші технології, виготовляє нове диво в блакитний банку від Estee Lauder.
Галина Ямпільська