Прагнучи будь-що-будь вразити пересичену видовищами публіку, численні молоді дизайнери створюють одяг з самих незвичайних матеріалів: від паперу до гумових рукавичок, від дерева до порцеляни. Втім, пальма першості у створенні найоригінальніших суконь все одно належить найбільшим модних брендів - по-справжньому талановиті модні дизайнери домагаються екстравагантності не за рахунок незвичних матеріалів, а виключно завдяки оригінальному крою і обробці.
Королем екстравагантності в моді по праву вважається передчасно пішов Олександр Макквін, завдяки своїм оригінальним колекціям давно завоював звання enfant terrible британської моди. Творіння Маккуїна дійсно незвичайні. Так, наприклад, колекцію сезону осінь-зима 2009 британський дизайнер побудував на інтерпретації образу Арлекіна і графічних, контрастних візерунках в ромб - червоно-чорний, чорно-сірий, біло-чорний. Колекція вийшла оригінальною - більше того, страхітливо оригінальною: образи Арлекіно Макквін наче почерпнув із злої казки, доповнивши макіяж моделей чорної помадою, щедро розмазаної навколо рота. Що стосується суконь - вони представляли собою окреме видовище: пишний вечірній ансамбль з буфами на стегнах і величезним бантом на плечі, сукня, створена як ніби з плівки і нагадує не те русалочий хвіст, не то стовп торнадо, абсолютно безформна модель з ламаних, неправильних ліній .
Якщо більшість модних дизайнерів домагається оригінальності своїх творінь виключно за рахунок незвичайного крою або обробки, то дизайнер Хусейн Чалаян, відомий своєю любов'ю до інноваційних тканинам, все-таки скористався технологічними досягненнями. На міланській виставці промислового дизайну d 2007 Чалаян представив унікальне «відеоплаті», створене з тканини з вшитими LED-діодами. Завдяки 15 тисячам світлодіодів плаття переливається і спалахує різними кольорами. Тому ж Чалаяну належить ще одна революційна ідея - «механічні» сукні зі спеціальними мікрочіпами, завдяки яким сукню за лічені секунди змінює форму.
Дизайнерський дует Victor & Rolf в одну з останніх своїх колекцій включив сукні більш ніж екстравагантні. Винятковою оригінальності вечірніх суконь дизайнери домоглися, скориставшись звичайними ножицями та іншими ріжучими інструментами - в результаті класичні сукні з вузьким ліфом і пишною спідницею багатошарової обзавелися абсолютно несподіваними, химерними, абстрактними, хаотичними вирізами і розрізами.
В епоху дев'яностих років одним з головних майстрів епатажу був французький дизайнер Тьєррі Мюглер, засновник однойменного модного бренду. Творець безлічі футуристичних образів, Мюглер у своїх колекціях користувався, як правило, інноваційними матеріалами і тканинами - аж до поліхлорвінілу, що замінив дизайнерові класичну натуральну шкіру. Модна лінія Thierry Mugler, на жаль, не пережила дев'яності, проте Мюглер встиг увійти в нову історію світу моди як творець знаменитого «сукні-мотоцикла». Увійшло у весняну колекцію 1992 року, радикальне міні до крайності нагадувало тюнінгований Harley Davidson - як різнобарвними тату-принтами, що прикрашали сукню, так і справжніми мотоциклетними дзеркалами і круглої фарою в центрі моделі. «Мотоциклетне» сукню трохи пізніше «засвітилося» в кліпі Джорджа Майкла Too Funky, режисером якого, до речі, виступив сам Тьєррі Мюглер.
Не меншою оригінальністю характеризуються всі колекції модного бренду Comme des Garsons, на чолі якого стоїть японський дизайнер Рей Кавакубо. Кожне творіння Рей виходить за рамки загальноприйнятих модних канонів: дизайнер цілком здатна випустити на подіум моделей у чернечому одязі, безглуздий кислотно-яскравих перуках і абстрактних головних уборах. Так, наприклад, в одну з її колекцій для Comme des Garsons увійшло неоново-рожеве плаття, створене наче з сотень зім'ятих серветок-підставок під склянку. Більш ніж оригінальне плаття поєднувалося з різнокольоровими «клоунськими» черевиками і аналогічним по стилю макіяжем моделі.
Тетяна Смирнова
Женский журнал Женский клуб - красота, мода, здоровье
Королем екстравагантності в моді по праву вважається передчасно пішов Олександр Макквін, завдяки своїм оригінальним колекціям давно завоював звання enfant terrible британської моди. Творіння Маккуїна дійсно незвичайні. Так, наприклад, колекцію сезону осінь-зима 2009 британський дизайнер побудував на інтерпретації образу Арлекіна і графічних, контрастних візерунках в ромб - червоно-чорний, чорно-сірий, біло-чорний. Колекція вийшла оригінальною - більше того, страхітливо оригінальною: образи Арлекіно Макквін наче почерпнув із злої казки, доповнивши макіяж моделей чорної помадою, щедро розмазаної навколо рота. Що стосується суконь - вони представляли собою окреме видовище: пишний вечірній ансамбль з буфами на стегнах і величезним бантом на плечі, сукня, створена як ніби з плівки і нагадує не те русалочий хвіст, не то стовп торнадо, абсолютно безформна модель з ламаних, неправильних ліній .
Якщо більшість модних дизайнерів домагається оригінальності своїх творінь виключно за рахунок незвичайного крою або обробки, то дизайнер Хусейн Чалаян, відомий своєю любов'ю до інноваційних тканинам, все-таки скористався технологічними досягненнями. На міланській виставці промислового дизайну d 2007 Чалаян представив унікальне «відеоплаті», створене з тканини з вшитими LED-діодами. Завдяки 15 тисячам світлодіодів плаття переливається і спалахує різними кольорами. Тому ж Чалаяну належить ще одна революційна ідея - «механічні» сукні зі спеціальними мікрочіпами, завдяки яким сукню за лічені секунди змінює форму.
Дизайнерський дует Victor & Rolf в одну з останніх своїх колекцій включив сукні більш ніж екстравагантні. Винятковою оригінальності вечірніх суконь дизайнери домоглися, скориставшись звичайними ножицями та іншими ріжучими інструментами - в результаті класичні сукні з вузьким ліфом і пишною спідницею багатошарової обзавелися абсолютно несподіваними, химерними, абстрактними, хаотичними вирізами і розрізами.
В епоху дев'яностих років одним з головних майстрів епатажу був французький дизайнер Тьєррі Мюглер, засновник однойменного модного бренду. Творець безлічі футуристичних образів, Мюглер у своїх колекціях користувався, як правило, інноваційними матеріалами і тканинами - аж до поліхлорвінілу, що замінив дизайнерові класичну натуральну шкіру. Модна лінія Thierry Mugler, на жаль, не пережила дев'яності, проте Мюглер встиг увійти в нову історію світу моди як творець знаменитого «сукні-мотоцикла». Увійшло у весняну колекцію 1992 року, радикальне міні до крайності нагадувало тюнінгований Harley Davidson - як різнобарвними тату-принтами, що прикрашали сукню, так і справжніми мотоциклетними дзеркалами і круглої фарою в центрі моделі. «Мотоциклетне» сукню трохи пізніше «засвітилося» в кліпі Джорджа Майкла Too Funky, режисером якого, до речі, виступив сам Тьєррі Мюглер.
Не меншою оригінальністю характеризуються всі колекції модного бренду Comme des Garsons, на чолі якого стоїть японський дизайнер Рей Кавакубо. Кожне творіння Рей виходить за рамки загальноприйнятих модних канонів: дизайнер цілком здатна випустити на подіум моделей у чернечому одязі, безглуздий кислотно-яскравих перуках і абстрактних головних уборах. Так, наприклад, в одну з її колекцій для Comme des Garsons увійшло неоново-рожеве плаття, створене наче з сотень зім'ятих серветок-підставок під склянку. Більш ніж оригінальне плаття поєднувалося з різнокольоровими «клоунськими» черевиками і аналогічним по стилю макіяжем моделі.
Тетяна Смирнова
Женский журнал Женский клуб - красота, мода, здоровье


