У наш час все стрімко змінюється: з'являються нові досконалі технології і матеріали, сучасний ритм життя багато в чому спрощує ставлення до одягу, а демократичний імідж все більше стирає грані між діловою і повсякденним одягом, між чоловічим і жіночим костюмом, денним і вечірнім вбранням. Різноманіття стилів і напрямків дають можливість розкритися людям, що прагнуть свої внутрішні якості відобразити і в зовнішньому вигляді.
Здавалося б, таке поняття як діловий жіночий костюм зовсім не приймає ніяких змін у своїх строгих обрисах і традиційних підходах. Але ми все ж спостерігаємо як обережно і тонко сучасні дизайнери намагаються зрушити рамки офісного дрес-коду. Однак існує ряд непорушних правил ділового дрес-коду, своєрідного міжнародної мови бізнес-етикету. Взагалі, існує думка, що правильний гардероб ділової жінки повинен складатися з семи основних речей: пальто, сукні, жакети, спідниці, блузки, штанів і трикотажного пуловера. Можна за допомогою правильно підібраних компонентів для костюма створити багато варіантів для поліпшення свого професійного іміджу і не залишитися при цьому «синім панчохою». Адже дрес-код багатьох великих компаній є продовженням корпоративної культури і робочого духу.
Саме костюм є головною частиною гардеробу ділової жінки. Костюм може бути облягаючим, але не стесняющим руху, сидіти злегка вільно. Костюм також утворюється як з брюками, так і зі спідницею. Широкі штани йдуть практично всім особам жіночої статі, особливо якщо це штани насиченого сірого кольору від Stella McCartney. А вузькі штани із завищеною талією від Mark Jacobs будуть стрункішою фігуру, і в той же час дотримаються самий строгий діловий дрес-код.
Спідниця в діловому костюмі - це більш м'який і жіночний варіант для бізнес - леді. Спідниці допускаються прямі, розкльошені, класичні і з драпіруванням. Довжина до коліна або трохи вище. У спідниці ділового крою може бути розріз, але не більше десяти сантиметрів. Альтернативою спідниці з блузкою може слугувати сьогодні сукню. Але сукні - це підходящий одяг для офісу, серед своїх співробітників, і чим офіційніше обстановка, тим більше вірогідності, що на вас повинен бути саме спідниця.
У моду, як не можна, до речі, увійшли сукні покрою 30-50-х років. Довжина трохи вище коліна, напівприталена силует, рукави - ліхтарики, гудзики, оборки. Однотонний забарвлення обов'язковий. Загальне враження - скромно, але зі смаком. Все це допустимо в діловому світі, якщо річ однотонна, і має правильний силует. Такі сукні уявляють у своїх останніх колекціях дизайнери Valentino і Blumarine.
Також діловий стиль жінки обов'язково передбачає наявність колготок, навіть, якщо це літо, альтернативою колготкам в спеку можуть бути панчохи з поясом або на широкій резинці.
Блузка ж може бути як кольоровий, так і однотонним, доповнюватися шарфиком, шийною хусткою або скромним намистом. Кодекс доброго смаку і елегантності на робочому місці свідчить - рукав або до ліктя, або до зап'ястя і ніякої прозорості тканини.
Піджак «чоловічого» лаконічного крою - основа ділового костюма нинішнього сезону. Це не суперечить ділового етикету, і в той же час виглядає дуже чуттєво, як, наприклад, темно-синій жакет Bottega Veneta - гармонія жіночності і строгості. Додавання декоративних гудзиків з благородних матеріалів в одному кольорі з жакетом або невеликих брошок змушує ділову уніформу виглядати зовсім по-новому. Сьогодні актуальні однобортні приталені моделі укорочених піджаків з підкресленою, низькою лінією плеча, прилеглі силуети, висока застібка, широкий відкладний комір або горловина без коміра. До речі, прийом «без коміра» в цьому році є у багатьох маститих дизайнерів будинків мод: Ів Сен Лорана, Missoni, Gucci. Що стосується рукави у ділового жакета, то він повинен бути традиційною довжини або завдовжки три чверті, що в нинішньому сезоні дуже актуально.
Колір ділового одягу не повинен «перекривати» ваших особистісних якостей, тобто ніяких яскравих, драматичних відтінків, а лише спокійні і аристократичні кольору, які зроблять вас в очах партнерів по бізнесу більш зрілою і авторитетною. В основному це речі темних, глибоких тонів, дуже добре в цьому сезоні підходить сірий колір. З чорним же кольором треба бути напоготові - він активізує механізми опору у ваших співрозмовників, що не сприяє потрібного ходу ділових переговорів. Також і коричневий колір психологи не радять застосовувати, замініть його бежевим або кольором кави з молоком - він освіжить обличчя і виглядає благородно.
Що стосується взуття, вона в ідеалі повинна бути з натуральної шкіри і з закритим носом. Каблук - в міру високий, стійкий - так ви будете почувати себе більш впевненою, і «твердо стояти на ногах».
Діловий костюм демонструє не тільки фінансові можливості ділової жінки, але і її смак, знання етикету та доречності того чи іншого елемента в одязі.
У великому світі бізнесу є свої прийняті «правильні» марки ділового костюма, звичайно це - Armani, MaxMara, Trussardi, Betty Barclay і, звичайно ж, Chanel. Якщо ви новачок в бізнес-колах, то при виборі ділового костюма однієї з цих марок ви ніколи не помилитеся, і будете виглядати бездоганно.
В. Полянська
Здавалося б, таке поняття як діловий жіночий костюм зовсім не приймає ніяких змін у своїх строгих обрисах і традиційних підходах. Але ми все ж спостерігаємо як обережно і тонко сучасні дизайнери намагаються зрушити рамки офісного дрес-коду. Однак існує ряд непорушних правил ділового дрес-коду, своєрідного міжнародної мови бізнес-етикету. Взагалі, існує думка, що правильний гардероб ділової жінки повинен складатися з семи основних речей: пальто, сукні, жакети, спідниці, блузки, штанів і трикотажного пуловера. Можна за допомогою правильно підібраних компонентів для костюма створити багато варіантів для поліпшення свого професійного іміджу і не залишитися при цьому «синім панчохою». Адже дрес-код багатьох великих компаній є продовженням корпоративної культури і робочого духу.
Саме костюм є головною частиною гардеробу ділової жінки. Костюм може бути облягаючим, але не стесняющим руху, сидіти злегка вільно. Костюм також утворюється як з брюками, так і зі спідницею. Широкі штани йдуть практично всім особам жіночої статі, особливо якщо це штани насиченого сірого кольору від Stella McCartney. А вузькі штани із завищеною талією від Mark Jacobs будуть стрункішою фігуру, і в той же час дотримаються самий строгий діловий дрес-код.
Спідниця в діловому костюмі - це більш м'який і жіночний варіант для бізнес - леді. Спідниці допускаються прямі, розкльошені, класичні і з драпіруванням. Довжина до коліна або трохи вище. У спідниці ділового крою може бути розріз, але не більше десяти сантиметрів. Альтернативою спідниці з блузкою може слугувати сьогодні сукню. Але сукні - це підходящий одяг для офісу, серед своїх співробітників, і чим офіційніше обстановка, тим більше вірогідності, що на вас повинен бути саме спідниця.
У моду, як не можна, до речі, увійшли сукні покрою 30-50-х років. Довжина трохи вище коліна, напівприталена силует, рукави - ліхтарики, гудзики, оборки. Однотонний забарвлення обов'язковий. Загальне враження - скромно, але зі смаком. Все це допустимо в діловому світі, якщо річ однотонна, і має правильний силует. Такі сукні уявляють у своїх останніх колекціях дизайнери Valentino і Blumarine.
Також діловий стиль жінки обов'язково передбачає наявність колготок, навіть, якщо це літо, альтернативою колготкам в спеку можуть бути панчохи з поясом або на широкій резинці.
Блузка ж може бути як кольоровий, так і однотонним, доповнюватися шарфиком, шийною хусткою або скромним намистом. Кодекс доброго смаку і елегантності на робочому місці свідчить - рукав або до ліктя, або до зап'ястя і ніякої прозорості тканини.
Піджак «чоловічого» лаконічного крою - основа ділового костюма нинішнього сезону. Це не суперечить ділового етикету, і в той же час виглядає дуже чуттєво, як, наприклад, темно-синій жакет Bottega Veneta - гармонія жіночності і строгості. Додавання декоративних гудзиків з благородних матеріалів в одному кольорі з жакетом або невеликих брошок змушує ділову уніформу виглядати зовсім по-новому. Сьогодні актуальні однобортні приталені моделі укорочених піджаків з підкресленою, низькою лінією плеча, прилеглі силуети, висока застібка, широкий відкладний комір або горловина без коміра. До речі, прийом «без коміра» в цьому році є у багатьох маститих дизайнерів будинків мод: Ів Сен Лорана, Missoni, Gucci. Що стосується рукави у ділового жакета, то він повинен бути традиційною довжини або завдовжки три чверті, що в нинішньому сезоні дуже актуально.
Колір ділового одягу не повинен «перекривати» ваших особистісних якостей, тобто ніяких яскравих, драматичних відтінків, а лише спокійні і аристократичні кольору, які зроблять вас в очах партнерів по бізнесу більш зрілою і авторитетною. В основному це речі темних, глибоких тонів, дуже добре в цьому сезоні підходить сірий колір. З чорним же кольором треба бути напоготові - він активізує механізми опору у ваших співрозмовників, що не сприяє потрібного ходу ділових переговорів. Також і коричневий колір психологи не радять застосовувати, замініть його бежевим або кольором кави з молоком - він освіжить обличчя і виглядає благородно.
Що стосується взуття, вона в ідеалі повинна бути з натуральної шкіри і з закритим носом. Каблук - в міру високий, стійкий - так ви будете почувати себе більш впевненою, і «твердо стояти на ногах».
Діловий костюм демонструє не тільки фінансові можливості ділової жінки, але і її смак, знання етикету та доречності того чи іншого елемента в одязі.
У великому світі бізнесу є свої прийняті «правильні» марки ділового костюма, звичайно це - Armani, MaxMara, Trussardi, Betty Barclay і, звичайно ж, Chanel. Якщо ви новачок в бізнес-колах, то при виборі ділового костюма однієї з цих марок ви ніколи не помилитеся, і будете виглядати бездоганно.
В. Полянська