Косметика Dior: вдале завершення образу

Christian Dior це не тільки ім'я відомого майстра, іменитого дизайнера. Christian Dior увійшов в історію як один з Будинків, який повернув славу післявоєнного центру моди Парижу, самого затребуваного бренду парфумерії (четверте місце за обсягами продажів 2009 року), а також як творця лінії унікальної косметики Dior, що відноситься до класу еліт, як все, що робив великий маестро. У чому ж успіх геніального творіння видатної людини Christian Dior?

Трохи історії

Сім'я пророкувала йому дипломатичну кар'єру, але він - один з п'яти дітей у сім'ї вибрав інший шлях. Ще до Другої Світової війни Christian Dior разом зі своїм другом відкрив галерею в якій виставлялися найбільші художники, у низці яких були Матісс, Пікассо і Дерен. Вже тоді він самостійно робив начерки капелюшків, які з успіхом розкуповували модні журнали. Але, почалася війна, і він пішов на фронт. У 1946 році в післявоєнному Парижі, за сприяння текстильного магната Marcel Boussac відкрився модний Будинок Christian Dior: він вибрав свій шлях - шлях, який згодом привів його до Оскара у світі моди, до нагород в області парфумерії та любові мільйонів жінок розуміють і приміряють на себе образ його Жінки.

Вже в п'ятдесятих роках XX століття він стає власником цілої корпорації, яка виробляє все: від шкарпеток, до предметів інтер'єру.

Заслуживши славу великого кутюр'є, Christian Dior починає займатися парфумерією: щоб «... відкриваючи флакон, жінка завжди могла одягнути моє плаття». І в цьому він перевершив багатьох кутюр'є: його аромати виготовляли кращі парфумери сучасності - Едмонд Рудниця, П'єр Бурдон, Олівер Креспо та багато інших, які створили унікальні композиції, що стали в XXI столітті класичними. Ще нікому не вдалося перевершити його Dior «Fahrenheit» і Dior «Poison», які побили всі рекорди продажів у світі. Більше ста ароматів, велика частина з яких люблять і шанують мільйонами жінок у всьому світі. Парфумерну продукцію рекламують тільки відомі люди (Ален Делон, Джуд Лоу, Шерліз стероїдами, Шерон Стоун і так далі), рекламу знімають імениті режисери (Рідлі Скотт, Девід Лінч та інші). У 2008 році модний Дім Dior був визнаний як найбільш продаваний серед товарів спеціальних магазинів duty-free, де найбільше продається парфюмерія і, звичайно ж, косметика.

Косметична легенда

Christian Dior - це не просто бренд, це стиль у всьому: від кінчиків пальців, на яких нанесено блискучий лак Dior, до кінчиків вій, підкреслених ідеальної тушшю від модного Дому.

Першим косметичним продуктом, який був відзначений логотипом Будинки в 1955 році, стала губна помада червоного кольору. Пізніше, в 1961 році, вже після смерті Великого Маестро, на світ з'явилася палітра лаків від Dior, а в 1969 році, побачивши успіх, були запущені у виробництво нові лінії косметики, завбачливо розбиті на серії, а в 2006 році були випущені засоби по догляду для чоловіків.

У середині 2000 року у світ вийшла колекція косметики в стилі «гламур», хітом якої став рожевий колір і блиск лінії DiorGlam.

Інновацією бренду стає також тональний крем з ефектом ліфтингу Diorskin, який сьогодні можна придбати за ціною від 2 150 рублів за баночку. Цей продукт припав до душі російським покупцям, які нагородили його самими втішними відгуками. З лінії декоративної косметики великою популярністю користується пудра Diorshow, яку можна придбати за ціною 1 865 рублів. Вона містить частинки, що відбивають світло і тим самим зорово вирівнюють колір обличчя. Багато позитивних відгуків у споживачів отримало засіб Skinflash. Це маскує олівець, містить «комплекс посилення світла» і різнокольорові світловідбиваючі пігменти. Його можна придбати за 1 700 рублів. А ось тіні, помада Dior Addict і Брасматік Dior Exctase викликали буквально бурю емоцій. Тіні, на думку покупців, скочуються практично миттєво, помада Dior Addict і блиск для губ Diorkiss (1 200 рублів) не несуть обіцяного ефекту, а туш для вій Dior Exctase швидко висихає, осипається і склеює вії.

У 2010 році модний Дім Dior випускає наступні серії косметичної продукції:
Засоби по догляду за шкірою обличчя (Teint),
За тілом (Miss Dior)
За нормальною шкірою (Icone)
Проти мімічних зморшок (Resultante)
Запобігають старіння шкіри (Capture)
Для автозагара (Dior bronze)
Для сухої шкіри (Hydra-star)
Аква-косметика для створення чітких ліній тіла (Bikini)

Номери 1,2,4,5 і 8 отримали багато позитивних відгуків і хвалебних слів на форумах від покупців, а ось номери 3, 6 і 7, на думку споживачів, дещо не відповідають ні ціновому рівню, у якому продаються продукти, ні якістю косметики класу еліт.

До недоліків декоративної лінії покупці також відносять і те, що колірна палітра лаків і тіней змінюється практично кожен сезон, що унеможливлює купівлю полюбився продукту надалі.

Тим не менш, в 2010 році концерн Dior займає одне з провідних місць серед експортерів французьких парфумів та косметичних засобів, які об'єднують більше десяти великих фірм, філії яких знаходяться більш ніж в ста шістдесяти країнах світу, фірмові магазини відкриті більш ніж у п'ятдесяти країнах. Косметику від всесвітньо відомого бренду воліють Моніка Белуччі, Шерон Стоун, Меріон Котіяр, Єва Грін і багато інших.

Галина Ямпільська
Женский журнал Женский клуб - красота, мода, здоровье