Як вести себе в новому колективі

Кожен напевно задається питанням як вести себе в новому колективі. Пам'ятайте, що відносини в колективі умовно можна розділити на три основні типи. Від того, який саме тип присутній в компанії, залежить не тільки ваша здатність професійно виконувати свої обов'язки, але і вся подальша кар'єра. Відразу ж визначите, якого типу відносини переважають в колективі, і скорегуйте свою поведінку:
Найуспішніші компанії мають строго певну підпорядкованість, між співробітниками встановлено формальні відносини. Вам потрібно прийняти все, як є, і намагатися не обговорювати керівництво.
Відносини між співробітниками дружні і панібратські, не зважаючи на посаду і вік. У цьому випадку намагайтеся уникати зайвої відвертості і дотримуйтеся дистанції.
У колективі немає чіткої кадрової політики. Відносини розвиваються спонтанно, часто трапляються конфлікти і невирішені проблеми. Вам буде важко реалізувати себе і занадто багато часу доведеться приділяти міжособистісним відносинам на шкоду роботі.

Намагайтеся дотримуватися посадової інструкції та уникати конфліктні ситуації.